3.9.15

Weer bij de herders









Vanaf deze week ben ik opnieuw geregeld te vinden bij de Herders van Balloo.
Ik geef er workshops wolspinnen voor volwassenen, jongeren en kinderen.
Iedere donderdag ben ik in het wolatelier te vinden.
Vandaag was mijn eerste werkdag.
Het is fijn er weer terug te zijn.
En ook al is er veel veranderd, het voelde direct weer vertrouwd.
In het wolatelier heb ik bezoekers ontvangen, heerlijk gesponnen en genoten van alles om me heen, zoals bijvoorbeeld van de vele (jonge) katten, hennen en hanen die er op het erf rondscharrelen.
Tussen alle bedrijven door schoot ik snel een paar plaatjes.
Ook van mijn Campside omslagdoek die ik vandaag had omgeslagen...
De doek heb ik gebreid van Gotland lamswol van Uilenstad.
Lekker zacht en warm.
De wol kocht ik bij Knitted Knots in Rolde.
Ik gebruikte vier strengen van 100 gram.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten