20.11.14

Indigo






Van de week verfde ik met plantaardige indigo.
Ter voorbereiding op de adventsmarkten volgende week.
Tenminste....dat was het plan.
Nu ben ik zelf de geverfde wol aan het spinnen;-)

Eerste bad 100 gram Fries Melkschaap/Gotland Pelsschaap 50/50.
Tweede bad 100 gram Fries Melkschaap/Gotland Pelsschaap 75/25.
Derde bad 50 gram Fries Melkschaap.

De wol van het derde bad spon ik gisteravond op de spingroep bij haar.
En nu sta ik te popelen om verder te gaan met de rest.
Maar eh.... die voorbereidingen hè......








4 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleuren! Lieve groetjes, Barbara

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kleuren zijn het geworden. Staat ook nog op mijn lijstje om ooit te doen......
    Groet Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kleur!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat prachtig mooi! Ontzettend mooie kleuren.
    Groetjes Neele

    BeantwoordenVerwijderen