12.9.13

Post van over de plas



Vandaag kwam er post.
Een pakket waar ik al weken naar had uitgekeken.
Een pakket uit de U.S.A!
Mijn hart maakte een sprongetje.
En ik wilde de postbode wel zoenen toen het besef kwam dat ik geen invoerrechten hoefde te betalen!
Maar tegen die tijd zat hij alweer in z'n bus;-)

En wat zat er dan in het pakket?
Nou, dit.
Mooi materiaal voor nieuwe projecttassen, naaldenetuis, spintoltasjes, breitasjes en.....
Ik ben helemaal blij!





mijn onbetwiste favoriet: wolf in schaapskleren!




2 opmerkingen:

  1. Mazzelkont ;-)
    -Gisteren nog bij deze firma zitten neuzen; 'k kon me inhouden, met moeite :)-
    Ik ben benieuwd wat voor moois er allemaal uitkomt ?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat spannend, kan me voorstellen dat je er enorm naar uit keek!
    Ziet er prachtig uit...! Ben benieuwd wat boor moois je er mee gaat maken!
    Groetjes,

    BeantwoordenVerwijderen