15.8.13

Van Texel

Vorige week vlogen we even uit naar Texel.







Zon
Zand
Zee
Wind
Warmte
Wol
(en dode dieren....)









Bij deze winkel kocht ik een heerlijke jas van 400% Merino wol.
En een grote pot schapenwol handcrème.
Ik vond de winkel zo mooi.
Raakte er niet uitgekeken.
Prachtige wol verkochten ze.
En gelooide vachten.
En wollen kleding.
Sokken.
En die lieve schaapjes.
Handgebreid.
De dame in de winkel was heel vriendelijk.
En stond mij toe deze foto's te maken voor mijn blog.
Bij de ingang zaten die mooie schapen.
Daarvan zou ik er wel een paar willen meenemen.
Voor in mijn tuin.
Maar ze waren niet te koop.
En lieten zich niet meelokken.
Helaas...






Thuis spon ik verder aan mijn Texelaar.
Resten van diverse vachten.
In verschillende tinten.
Door elkaar gekaard.
Navajo getwijnd.
Ruim 900 meter garen.
En er komt nog meer.
Nieuwe resten zijn inmiddels gewassen.






En dit is het kussentje van mijn Texelse vacht.
Een beetje mislukt.
Want in het midden zat een deel niet goed vast.
Maar dat vindt zij niet erg.
En ik... aanvankelijk wel.
Maar hé, who's perfect?
En als je er op zit zie je het niet;-)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten