5.7.13

Jong geleerd...











Deze keer geen werk van mijn hand. Met trots laat ik jullie zien wat mijn jongste afgelopen jaar in de kleuterklas heeft gemaakt. Vandaag sloot hij zijn kleuterjaren af. Zat hij op het kussen dat hij heeft "gerondweefd". Speelde hij met de andere oudsten een voorstelling met de kabouter wiens muts en jasje hij naaide. En mocht eindelijk die boot mee naar huis waaraan hij lang heeft getimmerd, geschilderd, genaaid en "geweefd". Jullie begrijpen dat zijn werk een prominente plaats heeft gekregen in ons huis. Want zelf is hij minstens zo trots als ik. En dat is mooi! Na de zomervakantie mag hij naar boven, naar de eerste klas. Hij is er klaar voor.

3 opmerkingen:

  1. Hoi Titia, Ja, wat zijn dit bijzondere dagen hé, op de vrije school! Trots; dat is een mooi woord én een mooi gevoel bij de prestaties van je kind! De spulletjes die jouw kind vandaag mee naar huis kreeg, hebben in ons huis ook hun plek!
    Hannah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig een geboren talent dat zie je zo....
    X Es

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig blog heb je! Wat toch een bijzondere afsluiting! Mijn oudste dochter komt na de vakantie in de kleuterklas. Ik kan me alleen maar verheugen op deze twee jaren als ik dit zie! Groetjes Stella

    BeantwoordenVerwijderen