24.5.13

(Bijna) Klaar voor de lentemarkt





Het einde van alle voorbereidende werkzaamheden komt in zicht. De tollen zijn getest. De wol is gekaard en verpakt. Een ondeugende muis heeft zich al tussen die wol verstopt. 
Gisteren heb ik tijdens een spingroepbijeenkomst tot middernacht geoefend met het spinnen op een tol. Geen zorgen. Dat spinnen ging direct al goed. Het was gewoonweg te gezellig om bijtijds te stoppen;-)
Vanavond maar wat eerder onder de wol. Zodat ik morgen uitgerust een hoop mensen enthousiast kan maken voor het wolspinnen. Want dat is mijn missie. Ik voel me net een zendeling, een soort van spinprofeet. Zou ik veel volgelingen krijgen?

Morgen begroet ik je graag tussen elf en drie uur op de lentemarkt van de vrijeschool in Assen. 
Je bent van harte welkom!







1 opmerking:

  1. Heel veel plezier morgen op de lentemarkt en wat heb je prachtige spintollen gemaakt.
    Dag, Ariane

    BeantwoordenVerwijderen