3.11.11

Jacobus op sloffen




Kijk eens wie we daar hebben! Een nieuw Jacobusje! Wat een schat hè? Gebreid van Drops Alpaca op pen twee. Een priegelklusje, maar erg leuk om te doen! Dit Jacobusje is voor oudste. Net als de sloffen. De bofkont! Jongste voelt zich benadeeld. Hij wil ook een Jacobusje en natuurlijk ook een paar sloffen. Die krijgt hij ook, maar hij moet even geduld hebben want ik werk nu aan het verjaardagskado voor manlief. Gisteren was zijn verjaardag. Toen kon ik hem al wel de warme wintermuts aanbieden die ik in ´t geniep voor ´m had gebreid. De bijbehorende sjaal staat nu op pennen. Maar wat is dat saai zeg, twee meter boordsteek breien. Ik verlang naar een breimachine voor dit soort klusjes en kijk uit naar het moment waarop ik kan beginnen met mijn volgende Jacobusje!

2 opmerkingen:

  1. Geen wonder dat jongste ook zo'n leuk setje wil van sloffen en jacobus. Ze zijn zo leuk.
    Boordsteek is verstand op 0 zetten en lekker wegdromen onder het breien.
    fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Anoniem5.11.11

    Prachtig
    een bofferd
    die Jacobusje.

    Groet
    Jan

    BeantwoordenVerwijderen