30.9.11

Delfts blauw






Deze week heb ik een schaal gevilt van bergschaap en lokken van oma, het oude Schoonebeeker schaap. Ik heb dit werkstuk gemaakt voor de familie waarvan wij eerder dit jaar de Schoonebeeker vachten kregen.

En ook ik ben van plan kerstballen te gaan breien. Een aantal keren heb ik de verleiding om het boek van Arne & Carlos te kopen, kunnen weerstaan. Van de week ging ik dan toch voor de bijl. Ik ben echt geen uitgesproken kerstliefhebber, maar als ik dit boek inkijk verheug ik me enorm op de komende kerst. Ik ben nog niet gestart met breien. Er wachten me nog een aantal andere klusjes waaronder het kaarden van bergen gewassen wol. Laat ik eerst dat maar eens wegwerken, dan kan ik misschien van die wol straks mooie draadjes spinnen voor de kerstballen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten