5.5.11

Vol van wol





Deze bevrijdingsdag was vol van wol. Met spinmaatje Hilly heb ik Clun Forest vachten afgehaald bij een echte liefhebber van dit schapenras. Op de terugreis een tussenstop bij wolatelier "De Bel" bij de schaapskooi in Balloo. Leuk en inspirerend. Vervolgens een spontane ontmoeting met een echtpaar dat Ouessant schapen houdt en later nog een heel hartelijke ontmoeting met een echtpaar dat Schoonebeekers houdt. Van de Ouessants hebben we een pluk wol meegekregen om eens te proberen. De vachten van de Schoonebeekers mogen we binnenkort afhalen. Geweldig!
Bij thuiskomst de Clun Forest in het sop. Ondertussen twijnde ik nog het dikke spinsel dat ik eerder deze week spon. Ik ben er zeker van dat ik ook de komende dagen nog volop in de wol zit!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten