1.2.11

Spin je fit!


Ik ben erover uit. Mijn lidmaatschap bij de sportschool kan opgezegd worden. Afgelopen week heb ik ruim vier kilo wol gekaard. Jammer dat mijn kaardemolen niet registreert hoeveel calorieën ik daarbij heb verbruikt. Gisteren ben ik gestart met spinnen. Daar zat ik dan achter mijn Ashford Country Spinner temidden van bergen gekaarde wol. De pogingen heel grof te spinnen liepen al snel uit op veel te veel twist en frustratie. Dan eerst maar een iets dunnere draad. Het is wel werken op de country spinner. Bij tijden trapt 't zwaar. Na de armspieren zijn nu bij het spinnen de beenspieren dus op de proef gesteld. Helaas realiseer ik mij dat alleen de rechterkant geoefend is. Misschien dan toch het lidmaatschap nog even aanhouden? Voor de balans? Ik pieker er nog even over...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten